FANDOM

Sara WitneyEdytuj

Sara jest miłą i sympatyczną dziewczynką, w pierwszym odcinku przyjeżdża do Doliny Koni i nie jest miło przywitana. Jest ona główną bohaterką i córką założyciela banku.

36843 2 (1)

Masz przedemną tajemnice?

Wygląd
Edytuj

Sara ma długie blond włosy, ciemne przeplatane jasnymi. Nosi srebrne kolczyki. Ubiera się w czerwoną kamizelkę i białe bryczesy oraz wysokie czarne buty. Fryzura piękne zgrywa się z błękitnymi oczami.

TalentyEdytuj

Zaklinanie koniEdytuj

Sara zachowuje się jakby umiała rozmawiać z końmi. Nie mówi takim samym językiem jak konie, lecz wie kiedy się boją. Potrafi uspokoić konia, nawet najbardziej narowistego. Gdy koń jest niespokojny, patrzy mu prosto w oczy, pokazuje wtedy, że nic mu nie zrobi. Czasem potrafi przekonać do czegoś konia dzięki smakołykom np.: marchewką lub jabłkiem.

Jazda konnaEdytuj

Sara świetnie jeździ na Scarlett. Wiele ćwiczeń wykonuje świetnie lub idealnie. Są świetną parą. 
57982

pijmy mleko razem!

Pierwszy raz dosiadła Scarlett razem z jej kotem czego dowiadujemy się z odcinka "Mosey".

Charakter Edytuj

Jest miła i spokojna :) Lubi pomagać

Miłość do zwierząt.Edytuj

Sara kocha wszystkie zwierzęta. Gdy była mała miała kotka o imieniu Mosey, był on czarny. Razem pili mleko, bawili się w ogrodzie i pierwszy raz dosiedli Scarlett. Gdy Sara przyjeżdżała do Doliny jej kot był razem z nią.

Wiara w siebieEdytuj

Sara jest pełna wiary w siebie, lecz w trudnych chwilach zaczyna wątpić czy sobie poradzi czego dowiadujemy się np. w odcinku "Zaklinaczka koni".

KOŃ

Posiada własną klacz o imieniu Scarlett. Jej grzywa jest czarna w czerwone pasemka, jest ona maści karej (czarnej) i ma niebieskie oczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki